Landsmøde og generalforsamling den 14. april 2018

16-03-18 12:47

Du kan stadig melde dig til landsmødet, hvor du kan møde glutenfri producenter, høre faglige oplæg, deltage i bestyrelsesvalget på generalforsamlingen og møde andre med cøliaki.

På landsmødet kan du høre faglige oplæg om

• Glutenfri produktudvikling
  • Det glutenfri marked i Danmark
  • Ernæringsindholdet i glutenfri produkter
  • Sammenhængen mellem livskvalitet og behandling af cøliaki.

Du kan deltage i paneldebatten om, hvem der har ansvaret for behandlingen af cøliaki. Paneldebatten er en del af Dansk Cøliaki Forenings forberedelse af kampagnen for cøliakeres ret til offentlig støtte til behandling i form af glutenfri diæt og sundhedsfaglig vejledning på lige fod med andre patientgrupper.

På Dansk Cøliaki Forenings generalforsamling, som finder sted under landsmødet, kan du være med til at pege på nye bestyrelsesmedlemmer.

Du har også mulighed for selv at stille op til bestyrelsen, hvis du vil være med til at udstikke kursen for Dansk Cøliaki Forenings arbejde og har eller vil udvikle dine kompetencer inden for:

• Strategisk ledelse
  • Forståelse for økonomi
  • Kommunikation
  • Politiske processer
  • Frivilligt arbejde

Sidst, men absolut ikke mindst, kan du møde andre med cøliaki, udveksle erfaringer og få en snak over en god, glutenfri frokost.

Vel mødt!

Se programmet, og hvordan du melder dig til, her.

Klik her for at gå tilbage til forrige side
22-04-2018 13:30

Kom til vores næste arrangement, hvor vi skal høre om historier fra Kloster over Akademi og til et moderne gymnasium og kostskole. Kom gerne selv om du geografisk hører til en anden aktivgruppe.

30-04-2018 18:30

Kom og hør om glutenfrie produkter, få smagsprøver og rabat på dine gluten-, laktose og sukkerfrie indkøb.

25-05-2018 16:00

Glæd dig til sjov, hygge og læring sammen med andre 10-14 åre børn med cøliaki.

26-05-2018 10:00

Lær at bage glutenfrit brød - både godt og sundt!

02-06-2018 10:00

Lær at bage glutenfrit brød - både godt og sundt!