Landsmøde og generalforsamling den 14. april 2018

16-03-18 12:47

Du kan stadig melde dig til landsmødet, hvor du kan møde glutenfri producenter, høre faglige oplæg, deltage i bestyrelsesvalget på generalforsamlingen og møde andre med cøliaki.

På landsmødet kan du høre faglige oplæg om

• Glutenfri produktudvikling
  • Det glutenfri marked i Danmark
  • Ernæringsindholdet i glutenfri produkter
  • Sammenhængen mellem livskvalitet og behandling af cøliaki.

Du kan deltage i paneldebatten om, hvem der har ansvaret for behandlingen af cøliaki. Paneldebatten er en del af Dansk Cøliaki Forenings forberedelse af kampagnen for cøliakeres ret til offentlig støtte til behandling i form af glutenfri diæt og sundhedsfaglig vejledning på lige fod med andre patientgrupper.

På Dansk Cøliaki Forenings generalforsamling, som finder sted under landsmødet, kan du være med til at pege på nye bestyrelsesmedlemmer.

Du har også mulighed for selv at stille op til bestyrelsen, hvis du vil være med til at udstikke kursen for Dansk Cøliaki Forenings arbejde og har eller vil udvikle dine kompetencer inden for:

• Strategisk ledelse
  • Forståelse for økonomi
  • Kommunikation
  • Politiske processer
  • Frivilligt arbejde

Sidst, men absolut ikke mindst, kan du møde andre med cøliaki, udveksle erfaringer og få en snak over en god, glutenfri frokost.

Vel mødt!

Se programmet, og hvordan du melder dig til, her.

Klik her for at gå tilbage til forrige side
08-09-2018 10:00

Det er lettere at leve med cøliaki, når du har en ven i hverdagen, som kender til cøliaki og glutenfri diæt.

22-09-2018 10:00

27-10-2018 10:00